بخشی از پیامک های طنزی که دوستان به گروهک پیامکی فرستاده اند !


hamed hashemi

برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی دعا کردم !!!

دل بی تو درون سینه ام می گندد غم از همه سو ، راه مرا می بندد امسال بهار بی تو یعنی پائیز تقویم ب گور پدرش می خندد !

 

 

تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را !

 

 

 

هر مردی روزی باید زن بگیره چون شادی تنها چیز زندگی نیست

 

 

 

تست هوش : ب 750 گرم میگن چی؟؟؟.ميگن نیم کیلو و نیم

 

 

 

پسره روختنه میکنن میگن بایددامن بپوشی.میگه نامردا مگه چقدشو بریدید

 

 

 

عروس ميره گل بچينه ، شهرداری ميگیرتش

 

 

 

توبه:خدايا تو جز گناه ازمن چيزي نديدي،خدايادمت گرم شترديدي نديدي

 

 

 

غضنفر ب زنش میگه: زن مهریه‌ات را بگذار اجرا تا با پولش خونه بخریم!

 

 

 

یه پیرزن خودشو تو آینه می بینه می گه آینه هم آینههای قدیم!

 

 

 

غضنفر باباش آتیش میگیره میره ملاقات میگه: بخش پدرسوختهها کجاست؟

 

 

 

غضنفر می ره جهنم دمپایش را پرت می کنه تو بهشت ب خدا میگه برم بیارمش؟!

 

 

 

به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

 

 

 

به غضنفر گفتن ک با کاروان یه جمله بساز گفت : توی حمام هیچوقت دوش کاروان رو نمی کنه

 

 

 

به غضنفر ميگن: با «حميد و فريد» جمله بساز. ميگه: شما با هميد؟ چند نفريد؟

 

 

 

به غضنفر ميگن: با «حيدر» جمله بساز، ميگه: اومدم در خونتون هي در زدم، هي در زدم، هيچكي درو باز نكرد. بهش ميگن: نه بابا، با «آقا حيدر» جمله بساز، ميگه:‌ اومدم در خونتون، آقا! هي در زدم، هي در زدم، هيچكي در رو باز نكرد!

 

 

به يكي مي گن با توله سگ جمله بساز.ميگه توله سگ ضربدر عرض سگ برابر است با مساحت سگ

 

 

 

آموزش گویش مشهدی : موبورُم = می برم موبورُم = من برم موبورُم = برنده میشم موبورُم = می برُم موبورُم = موهای من بوره

 

 

به غضنفر ميگن: با «ابريشم» جمله بساز ، ميگه: هوا ابريشم خوبه!

 

 

مادر: احمد! اگر من ب تو ۱۰ تا بادام بدهم ک آنها را ب طور مساوی با جواد تقسیم کنی، چند تا ب او می دهی؟ احمد: سه تا! مادر: ببینم! مگر تو حساب کردن بلد نیستی؟ احمد: چرا مامان من بلدم، ولی جواد ک بلد نیست!

 

 

     مادر : پسرم ، من دارم مي رم خريد يه وقت ب كبريت دست نزنيها پسر : نه مامان جون من خودم فندك دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:,ساعت 11:58 توسط حامد| |


Power By: LoxBlog.Com